O Ραϊκουάν Γκρέι θα αγωνίζεται στην ΑΕΚ και τη νέα σεζόν, με τον Αμερικανό να επιστρέφει... σπίτι στη SUNEL Arena και να ετοιμάζεται για την προετοιμασία.
O λογαριασμός του Eurobasket στα social media συνεχίζει να κλέβει την παράσταση και αυτή τη φορά το πρόγραμμα είχε Άννα Βίσση μετά τη νίκη της Εθνικής.