Ο Τσους Ματέο στις δηλώσεις του στη συνέντευξη Τύπου μετά το 2-0 του Ολυμπιακού επί της Ρεάλ Μαδρίτης στη σειρά, τόνισε πως η ομάδα του δε συνηθίζει ποτέ να διαμαρτύρεται για τη διαιτησία.
Ο Ολυμπιακός βρίσκεται σε απόλυτα πλεονεκτική θέση απέναντι στη Ρεάλ Μαδρίτης, καθώς προηγείται με 2-0 στη σειρά και όπως έχει δείξει η ιστορία δεν έχει χάσει ποτέ σε τέτοια συνθήκη.