Φίλοι της ΑΕΚ συγκεντρώθηκαν ξανά έξω από τα επίσημα της «OPAP Arena» μετά την ήττα από τον Ολυμπιακό για αποδοκιμασίες, ενώ ακούστηκαν και συνθήματα κατά του Μάριου Ηλιόπουλου.
Ο τεχνικός του Ολυμπιακού, Χοσέ Λουίς Μεντιλίμπαρ μετά τη νίκη επί της ΑΕΚ στην OPAP Arena στάθηκε στο πρώτο γκολ του Βέλντε και στη διαφορά που έκανε στην ψυχολογία.
Ο Αντώνης Καρπετόπουλος με την λήξη της αναμέτρησης της Νέας Φιλαδέλφειας, αναφέρθηκε στην αξία του Γιάρεμτσουκ, ενώ παράλληλα εξέφρασε την άποψή του πως... τελειώνει από την ΑΕΚ ο Ματίας Αλμέιδα!