Ο εκ των αρχηγών του Ολυμπιακού, Ροντινέι, με αναρτήσεις του στα Social Media ευχήθηκε για το Πάσχα, ενώ έπινε το αγαπημένο του φρέντο και ανέβασε story με σούβλισμα αρνιών.
Στη διοίκηση του συλλόγου χρέωσε την αποχώρησή του από τη Μάντσεστερ Σίτι ο Κέβιν Ντε Μπρόινε, που δήλωσε έτοιμος να ακούσει προτάσεις από οποιαδήποτε ομάδα για το επόμενό του βήμα.
Οι ποδοσφαιριστές του Παναθηναϊκού Φίλιπ Τζούρισιτς και Φίλιπ Μλαντένοβιτς έκαναν... μαντεψιές για τα στατιστικά τους στις κάρτες Panini και εξέφρασαν τα παράπονα τους.
Με τον Βασίλη Μπάρκα να σημειώνει clean sheet, η Ουτρέχτη προσγείωσε απότομα τον πρωτοπόρο Άγιαξ (4-0) και έκανε τεράστιο βήμα για την επιστροφή στην Ευρώπη μετά από 6 χρόνια!