Ο τεχνικός του Παναθηναϊκού, Ρουί Βιτόρια ανέφερε πως έμεινε ικανοποιημένος από την προσπάθεια των παικτών του στο ματς με τον Ολυμπιακό, αλλά όχι από το αποτέλεσμα καθώς όπως τόνισε η ομάδα του έχασε περισσότερες ευκαιρίες.
Ο Χοσέ Λουίς Μεντιλίμπαρ είδε από τους παίκτες του βελτίωση στο δεύτερο μέρος, με τον Ολυμπιακό να φεύγει με το 1-1 από το ΟΑΚΑ στο πρώτο ματς Κυπέλλου με τον Παναθηναϊκό.
Με γκολ του Τζούρισιτς προηγήθηκε ο Παναθηναϊκός στο 52', με θαυμάσια κίνηση του Γιάρεμτσουκ ισοφάρισε ο Ολυμπιακός στο 75' και οι «αιώνιοι» αντίπαλοι άφησαν ανοιχτούς λογαριασμούς για τη ρεβάνς στο «Γ. Καραϊσκάκης».